Werkgroepen

Werkgroepen:

Wergroepe-Mail Wergroepe-Mail
Activiteitenactiviteiten@cw-hestia.nl Klussenklussen@cw-hestia.nl
Administratieadministratie@cw-hestia.nl Ledenwervingledenwerving@cw-hestia.nl
Archiefarchief@cw-hestia.nl Lief & Leedlief-leed@cw-hestia.nl
Barbar-werkgroep@cw-hestia.nl Penningmeesterpenningmeester@cw-hestia.nl
Bestuurbestuur@cw-hestia.nl Pensionado'spensionados@cw-hestia.nl
Bestuur VvEbestuurvve@cw-hestia.nl Roosters soep/schoonmaakroosters@cw-hestia.nl
Beheer VvE *beheervve@cw-hestia.nl * Webmasterwebmaster@cw-hestia.nl
Contactencontacten@cw-hestia.nl Secretariaatsecretariaat@cw-hestia.nl
Coördinatie opruimenopruimen@cw-hestia.nl Tuintuin@cw-hestia.nl
CR-projectcr-project@cw-hestia.nl Tuin-projecttuin-project@cw-hestia.nl
Keuken voorraadkeuken@cw-hestia.nl Verhuur CRverhuur@cw-hestia.nl
Kinder/Tienerkinder-tiener@cw-hestia.nl Wassen/Drogenwas-droog@cw-hestia.nl

* beheervve@cw-hestia.nl: (1) Bestuur VVE, (2) Bestuur, (3) Centrada, (4) vvebeheer@vanderlinden.nl.



CW-Hestia

Bouwputcommissie

Naar aanleiding van de vorige informatie avond, aangaande de verbouwing van de Centrale Ruimte, waren er over de offerte nog wat vragen gerezen. Op deze vragen willen wij nu terug komen en wel op donderdag 28 januari om 19:30 uur in de CR. Kenneth Bohle zal ook aanwezig zijn om tekst en uitleg te geven, namens het bedrijf, dat de offerte heeft opgesteld.

Vr. Gr. Victor en Danny, 28 januari 2016


Bouwputcommissie

Op 12 januari 2016, om 19:30 uur gaan Danny en Victor de begroting presenteren voor de Centrale Ruimte.

Het is een gecombineerde bijeenkomst voor Bewoners en Eigenaren.

De begroting is uitgesplitst in een VVE-begroting en een Bewonersvereniging-begroting.

Reden hiervoor is dat we graag spijkers met koppen willen slaan, zodat op 1 maart 2016 bij de VVE-vergadering het als een hamerstuk gezien kan worden. Zo ook voor de bewonersvereniging die in overleg met het bestuur zal plaatsvinden.

Indien alles akkoord is, willen we mei/juni 2016 met de verbouwing beginnen, welke ongeveer 3 weken zal duren.

Om snelle voortgang te bewerkstelligen, stellen we dan voor om de CR voor 3 weken te sluiten.

Voor het gebruik van de Wasruimte moeten we met de gebruikers en aannemer indicidueel afspraken maken.

We hopen op een goede opkomst.

Namens de bouwputcommissie,
Danny en Victor
31 december 2015


Werkgroep CR

Het gaat beginnen, we willen de CR nu gaan aanpakken qua inrichting en uitstraling

Dat kunnen wij als werkgroep (Danny, Ivan, Jordy en Victor) niet alleen en vragen daarbij jullie hulp.

Vanaf vrijdag 3 oktober 2014 hangen er in de CR de gehele maand oktober moodboards.

Hier kan iedereen, lid van CW-Hestia, ideeën, plaatjes, kleuren, stijlvormen, etc. ophangen. Wees dus creatief, kijk in tijdschriften en ga knippen plakken.

Begin november gaat de werkgroep (al dan niet ondersteunt door een stylist) aan de slag met alle aangeleverde ideeën om daar een plan van te maken.

Medio eind november willen we dan 1 of 2 concepten presenteren aan alle leden.

In overleg met het bestuur zal er dan een vergadering georganiseerd moeten worden om voor het budget en uitvoering toestemming te krijgen.


 

2018-05-29 (3167)